Pirkimo ir pristatymo sąlygos

Kaip pirkti?

Lietuvoje:

Užsisakyti prekes galite elektroninėje parduotuvėje, elektroniniu paštu info@proco.lt arba telefonu + 370 615 90 502. 

Prekės pristatomos tiesiai į pageidaujamą vietą per 2–3 darbo dienas nuo užsakymo užregistravimo.

Pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje – 3.90 EUR. * Išskyrus baldus ir aparatus. Jų kaina derinama individualiai nuo svorio.

Jei pristatymo metu kurjeriui atsiskaitoma grynaisiais pinigais ar banko kortele, tuomet prie užsakymo prisideda – 1.00 EUR.

Lietuvoje prekių pristatymas nemokamas, jei užsakytų prekių suma yra ne mažesnė nei 50 EUR. * Išskyrus baldus ir aparatus. Jų kaina derinama individualiai nuo svorio.

Jūsų pageidaujami užsakymai priimami 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę!

Gyvenant užsienyje:

Užsisakyti prekes galite elektroninėje parduotuvėje, elektroniniu paštu info@proco.lt arba telefonu + 370 615 90 502. 

Prekės pristatomos į pageidaujamą vietą pagal Lietuvos pašto terminus.

Atsiskaitymo būdas – pavedimu prieš gaunant prekes. Atsiunčiame išankstinę sąskaitą, pagal kurią galite atlikti išankstinį apmokėjimą bankiniu pavedimu, taip pat priimame mokėjimus PayPal sistema, parašykite mums, jei norite atsiskaityti per Paypal.  info@proco.lt

Pristatymo kaina nustatoma pagal Lietuvos pašto įkainius. Pristatymo išlaidas apmoka užsakovas. Paprastieji siuntiniai į užsienį keliauja 10–20 darbo dienų, skubūs iki 6 darbo dienų.

Jūsų pageidaujami užsakymai priimami 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę!

Užsakymo eiga: norėdami užsakyti prekes, kurios bus siunčiamos į kitą šalį, susidėkite norimas prekes į krepšelį, pasirinkite "atsiskaitymas pristačius". Gavę užsakymą, surinksime prekes, patikslinsime siuntimo išlaidas pagal gavėjo šalį (pristatymą galėsite pasirinkti per DPD kurjerius arba siuntimą paštu), tuomet išsiųsime išankstinio mokėjimo sąskaitą su banko rekvizitais. Apmokėti galėsite banko pavedimu arba per PayPal. Gavus apmokėjimą, prekės bus išsiųstos gavėjui.


Atsiskaitymas už prekes:

Įsigyti prekes internetinėje parduotuvėje www.proco.lt galite atsiskaitydami:

1. Grynais pinigais arba banko kortele parduotuvėje arba kurjeriui, pristačiusiam prekes.

2. Elektronine bankininkyste.

3. Bankiniu pavedimu.

4. Išsimokėtinai.

5. Paypal sistema.


Elektroninė bankininkystė

Mokėjimas už prekes, vykdomas per internetinio atsiskaitymo sistemą Paysera. Šis atsiskaitymo būdas yra paprastas, greitas ir saugus.

Atsiskaitymo sistema Paysera iš mūsų internetinės parduotuvės gauna tik užsakymo numerį ir sumą, kurią persiunčia Jūsų pasirinkto banko elektroninei sistemai. Apmokėjimas vyksta Jūsų banko elektroninėje aplinkoje, kurioje Jūs patvirtinate užpildytą mokėjimo nurodymo formą.


Bankinis pavedimas

Galite daryti tiesioginį bankinį apmokėjimą. Mūsų rekvizitai:

UAB Solandra

Įmonės kodas: 300114793

PVM kodas: LT100001881510

Sąskaita: LT667044060006036093, SEB  bankas


Pirkimas išsimokėtinai internetu su 

I utilized the accompanying portfolio task in a sythesis course that consolidated various assignments where students were to think about their own writing, their writing objectives, and their accomplishments; the entirety of this reflection developed to the last portfolio task, spread out beneath. The course itself requested an assortment of writing assignments, from an "intertextual essay" (in which students needed to reconsider their essays a few times, each time joining material from other schoolmates' work), to a fairly ethnographic examination and investigation of a talk network, to a contention. They composed short essays dependent on assignments in Sharon Crowley's Ancient Rhetorics for Contemporary Students you can check out this site to find more; in these assignments, they explored different avenues regarding different tropes and with moving explanatory circumstances. Coming up next is an example from the present I give my students. Your last portfolio speaks to your work in the most exceptional general writing course at the college. Know that your peruser (perhaps just me, possibly all teachers for English 306) will be taking a gander at between twenty to sixty portfolios, so yours ought to be as compact and effective as would be prudent. Consider the accompanying general rules as you gather your portfolio.

Užsisakykite prekes internetu ir atsiskaitykite išsimokėtinai pasirinkę ,,Inbank‘‘ lizingas paslaugas. Jei kyla klausimų dėl pirkimo išsimokėtinai, susisiekite: info@proco.lt arba mob. 8615 90502

Pirkimas išsimokėtinai internetu yra puiki galimybė įsigyti geidžiamą prekę nieko nelaukiant ir neišeinant iš namų. Norint įsigyti pasirinktą prekę ar prekių krepšelį išsimokėtinai šioje internetinėje parduotuvėje, tereikia pridėti norimas įsigyti prekes į krepšelį ir apmokėjimo etape pasirinkti Inbank|Mokilizingas mokėjimo būdą.

Kodėl ,,Inbank‘‘ lizingas?

  • Viską atliksite greitai, lengvai, patogiai ir saugiai;
  • Galėsite pasirinkti jums tinkamiausią sutarties terminą ir įmokos dydį;
  • Iš karto gausite jūsų mokumo įvertinimą ir atsakymą dėl sutarties sudarymo;
  • Nereikės niekur eiti, viską atliksite elektroniniu būdu;

,,Inbank‘‘ finansavimo sąlygos perkant išsimokėtinai internetu:

  • finansuojama prekės arba viso prekių krepšelio kaina nuo 50  - 10.000 €;
  • galimas įmokų mokėjimo terminas nuo 3 iki 60 mėn.;
  • iki 10 mėn. lizingas be jokių palūkanų;
  • reikalingas vienas iš asmens tapatybę įrodančių dokumentų: asmens tapatybės kortelė arba Lietuvos Respublikos piliečio pasas;
  • įmokas galima sumokėti: bankiniu pavedimu, „Maxima“ kasose, „Narvesen“ kioskuose, Paypost skyriuose, „Perlas“ terminaluose;
  • galima atsiskaityti anksčiau laiko be papildomų išlaidų;
  • patogiausias atsiskaitymo ir sutarčių stebėjimo būdas: https://www.inbank.lt/lizingas.

Įsigyjant pasirinktas prekes išsimokėtinai internetu, sekite šiuos nurodymus:

  • Pasirinkus Inbank|Mokilizingas mokėjimo būdą, užsakymo pabaigoje būsite nukreipti į lizingo sistemą, kurioje jums reikės patvirtinti savo tapatybę. Tai padaryti galėsite per elektroninę bankininkystę arba su e-parašu.
  • Patvirtinus tapatybę galėsite rinktis iš lizingo bendrovės jums pateiktų išsimokėjimo sąlygų bei pradinio įnašo dydį. Pradinis įnašas gali būti ir nulinis, jei lizingo bendrovė pateikia tokias sąlygas. 
  • Užpildžius duomenis lizingo sistemoje ir pasirinkus jums tinkamas lizingo sąlygas bei sėkmingai pasirašius sutartį, būsite grąžinti atgal į internetinę parduotuvę su užsakymo patvirtinimo langu.

Galime užtikrinti, kad visas pirkimo procesas vyksta saugiai, o visus reikalingus dokumentus galėsite pasirašyti elektroninėje erdvėje ir jums nereikės niekur eiti.

Pirkimo išsimokėtinai internetu paslauga gali pasinaudoti asmenys:

  1. turintys bent 4 mėnesių darbo stažą paskutinėje darbovietėje;
  2. pareigūnai, statutiniai tarnautojai arba ūkininkai pateikę papildomus dokumentus apie pajamas;
  3. asmenys dirbantys pagal individualios veiklos pažymėjimą arba verslo liudijimą ir norintys įsigyti prekes išsimokėtinai, turi pateikti:
  •  individualios veiklos vykdymo pažymos arba verslo liudijimo kopiją;
  •  VMI patvirtintą pajamų deklaraciją už praėjusius kalendorinius metus (išskyrus atvejus, kai klientui dar nebuvo atsiradusi prievolė deklaruoti pajamas, gautas iš individualios veiklos);
  •  ne mažiau kaip 6 praėjusių kalendorinių mėnesių banko sąskaitos išrašą, patvirtintą banko.

Taip pat papildomus dokumentus galite siųsti el. paštu ekspertai@inbank.lt arba susisiekti telefonu +370 700 55 888


Protinga atidėti mokėjimus, o ne svarbius pirkinius!


Paypal

Jei gyvenate užsienyje ir neturite sąskaitos nei viename Lietuvos banke atsiskaitykite PayPal mokėjimų sistema. Parašykite mums, jei norite atsiskaityti per Paypal. - info@proco.lt


Prekių garantija

1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui Prekę, kurios aprašymas yra internetinėje parduotuvėje www.proco.lt pateiktame Prekės aprašyme, taip pat Pardavėjas užtikrina Prekės atitikimą tokios rūšies ir tokio naudojimo laiko daiktams įprastai keliamiems reikalavimams. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teisine garantija, jei prekė visgi neatitinka pirkimo metu pardavėjo pateikto reklaminio prekės aprašymo.

2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje www.proco.lt prekės savo spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realios prekės spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių. Kiekvienos parduodamos prekės savybės nurodomos prie prekės esančiame prekės aprašyme.

3. Pardavėjas atskiroms prekių rūšims suteikia iki 36 mėnesių kokybės garantiją. Prekės garantinis laikotarpis nurodomas prekės pristatymo ar pirkimo dokumentuose; ir / ar prie prekės aprašymo. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

4. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Atlikus garantinį remontą garantijos laikotarpis nesikeičia.

5. Prekei garantinis ir po-garantinis aptarnavimas taikomas pristačius Prekę ar jos dalį į Pardavėjo veiklos vykdymo vietą, adresu Savanorių pr. 277, Kaunas. Prekė garantiniam remontui priimama tik su pirkimo dokumentais, švari, originaliame įpakavime, su visais priklausančiais elementais. Prekes Pirkėjas pristato savo lėšomis.

6. Pardavėjas įsipareigoja Garantinei Prekei suteikti nemokamą pataisymą, dalių pakeitimą, o jei tokios galimybės nėra, tuomet pašalinti kokybės trūkumus kitais būdais: 1) Prekė būtų pakeista tinkamos kokybės preke; 2) Atitinkamai būtų sumažinta Prekės kaina; 3) Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus; 4) Grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Garantinis aptarnavimas netaikomas:

  • Jei gedimas įvyko dėl instrukcijos nesilaikymo ar neteisingo eksploatavimo;
  • Jei buvo naudojami kiti priedai ir priemonės negu nurodyta gamintojo;
  • Natūralus prekės susidėvėjimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.


Nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas ir nutraukimas:

Sutartis tarp Pirkėjo - vartotojo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje www.proco.lt suformavęs prekių krepšelį, nurodęs prašomus pateikti duomenis, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.

Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti prekių pirkimo nuotolinės ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties per 14 dienų, išskyrus  Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 10 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Vartotojas privalo grąžinti prekes pardavėjui nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos.

Atsisakęs nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, vartotojas turi padengti tiesiogines prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.), išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima pardavėjas. Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, nepažeistos prekinės išvaizdos, pilnos komplektacijos.  

Prekių gražinimo ir keitimo tvarka:

prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);

*     (jei pakuotė ir prekė buvo pažeista transportavimo metu, siųskite nuotraukas į info@proco.lt);

prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška ar transportavimo metu sugadinta prekė);

prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (įskaitant visus priedus ir instrukcijas);

grąžinti negalima pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;

grąžinti negalima supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nurodytos nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinant prekę būtina nurodyti prekės trūkumus bei ar pageidaujate, jog būtų grąžinta sumokėta suma, ar prekė pakeista tokia pačia kokybiška preke, bei pridėti prekės įsigijimą įrodanti dokumentą (prekės pristatymo kvitą, bankinio pavedimo patvirtiną kopiją ar kitą dokumentą, įrodanti prekės įsigijimą). Nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui.

Kokybiškos parfumerijos ir kosmetikos prekės bei prekės, kurias sugadino pats pirkėjas, negrąžinamos.

Čia neaptarti klausimai, susiję su prekių keitimu bei grąžinimu, sprendžiami vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis (6.362, 6.363, 6.364 ir 6.338 straipsniai).

Elektroninė ginčų sprendimo platforma: žiūrėti čia.


Profesionalams skirtų prekių pirkimas:

Tiek elektroninėje Proco.lt, tiek Savanorių pr. 277, Kaune esančioje parduotuvėje dalis prekių yra pažymėtos ženklų „Tik profesionalams“. Norint įsigyti prekes, pažymėtas šiuo išskiriamuoju ženklu:

1. Klientas Proco.lt el. parduotuvės registracijoje turi nurodyti, kad registruojasi kaip profesionalas ir pateikti tai įrodantį dokumentą: darbo pažymėjimą, nurodantį darbo sritį, pareigas arba kvalifikacijos, žinių, profesionalių kursų sertifikatą. Po patvirtinimo klientas matys profesionalams skirtas prekes ir galės jas įsigyti.

2. Atvykus į Proco parduotuvę, esančią Savanorių pr. 277, Kaune, klientas prieš pirkdamas prekes pažymėtas „Tik profesionalams“ turi pateikti aptarnaujančiai parduotuvės darbuotojai atitinkantį kvalifikacijos įrodymo dokumentą. Nepateikus profesinės srities įrodančio dokumento, darbuota turi teisę neparduoti klientui išskiriamuoju ženklu pažymėtų priemonių.

3. Profesinės srities įrodančius dokumentus pateikti būtina pirmojo pirkimo, registracijos metu, vėliau jie yra įtraukiami į saugomą klientų duomenų bazę. Kito pirkimo parduotuvėje metu pakanka pateikti savo vardą, pavardę atsakingai parduotuvės darbuotojai.

*Pateikus kvalifikacijos dokumentus, klientams bus suteikta teisė įsigyti tik tos srities profesionalams 

Tinkami kvalifikacijos / profesijos įrodymo dokumentai:

1. Profesinio mokslo baigimo diplomo;

2. Ilgalaikių kursų baigimo pažyma / sertifikatas;

3. Neformalių mokymų baigimo dokumentas;

4. Darbo pažymėjimas;

5. Įmonės pavadinimas / individualios veiklos pažyma;

6. Verslo liudijimas su veiklos kodu 031.

*Trumpalaikių mokymų ir seminarų sertifikatai netinka.


Dovanų kuponai

  • Kuponą galima įsigyti ir panaudoti tiek salone, tiek interneto parduotuvėje.
  • Vieno dovanų čekio suma turi būti panaudota vieno pirkimo metu.
  • Jeigu pirkimo metu neišnaudojama visa čekio suma, jos likutis nepersikelia kitiems pirkimams.
  • Neišnaudotos čekio sumos negalima panaudoti kito dovanų kupono pirkimui.
  • Įsigijus elektroninį dovanų kuponą, el. paštu gausite sugeneruotą čekio PDF failą su dovanų kupono kodu ir suma.
  • Įsigijus spausdintą dovanų kuponą, čekio suma ir kodas bus įrašyti į kuponą.
  • Dovanų kupono galiojimas: 6 mėnesiai nuo jo įsigijimo dienos.
  • Neišnaudota kupono suma negrąžinama.


Papildoma informacija

Jei pirkimo metu kyla neaiškumų ar nesulaukiate patvirtinimo apie prekių užsakymą, skambinkite telefonu + 370 615 90 502 (darbo dienomis 9:00–17:00 val.) arba siųskite el. laišką adresu info@proco.lt