Pirkimo ir pristatymo sąlygos

PIRKIMO, ATSISKAITYMO IR ATSIĖMIMO SĄLYGOS NUO KOVO 16 D. IKI KARANTINO PABAIGOS!


Pirkimas:

  • Prekių vietoje (Savanorių pr. 277) įsigyti nebus galima;
  • Visas prekes galima užsisakyti el. parduotuvėje;

Atsiskaitymas:

  • Apmokėti už prekes galima el. bankininkystės būdų pateikus užsakymą el. parduotuvėje;
  • Apmokėti užsakymus galima DPD siuntų pristatymo metu - siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis;
  • Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims;

Atsiėmimas:

  • Prekes vietoje (Savanorių pr. 277) atsiimti galima tik iš anksto apmokėjus ir mums informavus Jus telefonu, kad užsakymas jau suruoštas. Prekių atsiėmimo laikas darbo dienomis 11-15 val.
  • Visų prekių pristatymas vykdomas per DPD kurjerius (pageidaujant, galima pristatyti į DPD PickUp terminalus) - VYKS BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS:
  • Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) pradedamas vykdyti bekontaktis DPD siuntų pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

SIUNTA PRIVAČIAM ASMENIUI:

  1. Gavėjas parodo galiojantį savo asmens dokumentą per atstumą, o kurjeris savo skeneryje įveda 5 paskutinius dokumento numerio skaitmenis (ne asmens kodą). Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.
  2. Jei Gavėjas neturi su savimi asmens dokumento, kurjeris Gavėjui sutikus nufotografuoją jį šalia siuntos iš 2-3 metrų atstumo.
  3. Gavėjui atsisakius fotografavimo ir pageidaujant, kurjeris siuntą gali nukreipti į patogiausią DPD Pickup paštomatą.
  4. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

Apribojimai. Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

SIUNTA ĮMONEI:

  1. Jei siunta skirta įmonei, kurjeris nufotografuoja įmonės patalpose paliktas siuntas iš kelių metrų atstumo, kad matytųsi patalpų fragmentai.
  2. Tai laikoma, kaip įrodymu, kad kurjeris pristatė siuntas. Įmonės darbuotojui pateikti asmens dokumento ar fotografuotis nereikia.
Teisinė informacija. Siuntos gavėjo nuotrauka (atvaizdas) bus tvarkomi siuntų pristatymo ir pretenzijų bei skundų nagrinėjimo tikslais. Informacija saugoma 7 mėnesius nuo užfiksavimo. Nuotraukos, užfiksuotos kurjerio skeneriu, automatiškai pateks į atskirą saugų serverį, todėl kurjeris negalės ir neturės techninės galimybės nuotraukų ir informacijos kopijuoti ar persiųsti tretiesiems asmenims. Siuntos gavėjas turi teisę nesutikti su atvaizdo tvarkymu ir pasirinkti siuntos pristatymą į DPD Pickup paštomatą.



Kaip pirkti?

Lietuvoje:

Užsisakyti prekes galite elektroninėje parduotuvėje, elektroniniu paštu info@proco.lt arba telefonu + 370 615 90 502. 

Prekės pristatomos tiesiai į pageidaujamą vietą per 2–3 darbo dienas nuo užsakymo užregistravimo.

Pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje – 3.50 EUR.

Lietuvoje prekių pristatymas nemokamas, jei užsakytų prekių suma yra ne mažesnė nei 50 EUR.

Jūsų pageidaujami užsakymai priimami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę!

Gyvenant užsienyje:

Užsisakyti prekes galite elektroninėje parduotuvėje, elektroniniu paštu info@proco.lt arba telefonu + 370 615 90 502. 

Prekės pristatomos į pageidaujamą vietą pagal Lietuvos pašto terminus.

Atsiskaitymo būdas – pavedimu prieš gaunant prekes.

Pristatymo kaina nustatoma pagal Lietuvos pašto įkainius. Pristatymo išlaidas apmoka užsakovas. Paprastieji siuntiniai į užsienį keliauja 10–20 darbo dienų, skubūs iki 6 darbo dienų.

Jūsų pageidaujami užsakymai priimami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę!

Užsakymo eiga: norėdami užsakyti prekes, kurios bus siunčiamos į kitą šalį, reiketų parašyti užsakymą į info@proco.lt. Kai bus patikslintos siuntimo išlaidos (pagal gavėjo šalį ir Lietuvos pašto įkainius), gausite išankstinio mokėjimo sąskaitą su banko rekvizitais. Gavus apmokėjimą, prekės bus išsiųstos gavėjui.


Atsiskaitymas už prekes:

Įsigyti prekes internetinėje parduotuvėje www.proco.lt galite atsiskaitydami

1. Grynais pinigais arba banko kortele parduotuvėje arba kurjeriui, pristačiusiam prekes.

2. Elektronine bankininkyste.

3. Bankiniu pavedimu.

4. Išsimokėtinai,

5. Paypal sistema.

Elektroninė bankininkystė

Mokėjimas už prekes, vykdomas per internetinio atsiskaitymo sistemą Paysera. Šis atsiskaitymo būdas yra paprastas, greitas ir saugus.

Atsiskaitymo sistema Paysera iš mūsų internetinės parduotuvės gauna tik užsakymo numerį ir sumą, kurią persiunčia Jūsų pasirinkto banko elektroninei sistemai. Apmokėjimas vyksta Jūsų banko elektroninėje aplinkoje, kurioje Jūs patvirtinate užpildytą mokėjimo nurodymo formą.

Bankinis pavedimas

Galite daryti tiesioginį bankinį apmokėjimą. Mūsų rekvizitai

UAB Solandra

Įmonės kodas: 300114793

PVM kodas: LT100001881510

Sąskaita: LT667044060006036093, SEB  bankas

I utilized the accompanying portfolio task in a sythesis course that consolidated various assignments where students were to think about their own writing, their writing objectives, and their accomplishments; the entirety of this reflection developed to the last portfolio task, spread out beneath. The course itself requested an assortment of writing assignments, from an "intertextual essay" (in which students needed to reconsider their essays a few times, each time joining material from other schoolmates' work), to a fairly ethnographic examination and investigation of a talk network, to a contention. They composed short essays dependent on assignments in Sharon Crowley's Ancient Rhetorics for Contemporary Students you can check out this site to find more; in these assignments, they explored different avenues regarding different tropes and with moving explanatory circumstances. Coming up next is an example from the present I give my students. Your last portfolio speaks to your work in the most exceptional general writing course at the college. Know that your peruser (perhaps just me, possibly all teachers for English 306) will be taking a gander at between twenty to sixty portfolios, so yours ought to be as compact and effective as would be prudent. Consider the accompanying general rules as you gather your portfolio.

Išsimokėtinai

Prekes galima pirkti išsimokėtinai per Moki Lizingas. Išsirinkę prekę, užsisakykite ją internetinėje parduotuvėje ir mes susisieksime dėl pagalbos perkant lizingu, arba susisiekite su mumis, jei kyla klausimų dėl pirkimo išsimokėtinai info@proco.lt arba mob.8615 90502

Paypal

Jei gyvenate užsienyje ir neturite sąskaitos nei viename Lietuvos banke atsiskaitykite PayPal mokėjimų sistema. 


Prekių gražinimo ir keitimo tvarka:

Nusipirkę netinkamos kokybės prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 dienas nuo prekės pristatymo. Tokiu atveju, Jūsų pasirinkimu Jums bus grąžinti pinigai, sumokėti už prekę, arba prekė pakeista į tokią pačią tinkamos kokybės prekę.

Norėdami grąžinti netinkamos kokybės prekę, tokią prekę galite išsiųsti mums paštu arba pristatyti adresu Savanorių pr. 277, Kaunas. Grąžinant prekę būtina nurodyti prekės trūkumus, ar pageidaujate, jog būtų grąžinta sumokėta suma, ar prekė pakeista tokia pačia kokybiška preke, bei pridėti prekės įsigijimą įrodanti dokumentą (prekės pristatymo kvitą, bankinio pavedimo patvirtiną kopiją ar kitą dokumentą, įrodanti prekės įsigijimą). Prekės grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui.

Kokybiškos parfumerijos ir kosmetikos prekės bei prekės, kurias sugadino pats pirkėjas, negrąžinamos.

Čia neaptarti klausimai, susiję su prekių keitimu bei grąžinimu, sprendžiami vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklėmis“.

Elektroninė ginčų sprendimo platforma: žiūrėti čia.

Galimos keitimo / grąžinimo priežąstys:

- Gauta sugadinta / pažeista prekė transportavimo metu;

- Gautas aparatas / baldas neatitinka aprašymo;

- Gautas nekokybiškas aparatas / baldas;

- Gauta ne ta prekė, kuri buvo užsakyta;

Prekių keitimo / grąžinimo sąlygos:

prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);

*     (jei pakuotė ir prekė buvo pažeista transportavimo metu, siųskite nuotraukas į biuras@proco.lt);

prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška ar transportavimo metu sugadinta prekė);

prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (įskaitant visus priedus ir instrukcijas);

kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;

grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nurodytos nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.


Profesionalams skirtų prkeių pirkimas:

Tiek elektroninėje Proco.lt, tiek Savanorių pr. 277, Kaune esančioje parduotuvėje dalis prekių yra pažymėtos ženklų „Tik profesionalams“. Norint įsigyti prekes, pažymėtas šiuo išskiriamuoju ženklu:

1. Klientas Proco.lt el. parduotuvės registracijoje turi nurodyti, kad registruojasi kaip profesionalas ir pateikti tai įrodantį dokumentą: darbo pažymėjimą, nurodantį darbo sritį, pareigas arba kvalifikacijos, žinių, profesionalių kursų sertifikatą. Po patvirtinimo klientas matys profesionalams skirtas prekes ir galės jas įsigyti.

2. Atvykus į Proco parduotuvę, esančią Savanorių pr. 277, Kaune, klientas prieš pirkdamas prekes pažymėtas „Tik profesionalams“ turi pateikti aptarnaujančiai parduotuvės darbuotojai atitinkantį kvalifikacijos įrodymo dokumentą. Nepateikus profesinės srities įrodančio dokumento, darbuota turi teisę neparduoti klientui išskiriamuoju ženklu pažymėtų priemonių.

3. Profesinės srities įrodančius dokumentus pateikti būtina pirmojo pirkimo, registracijos metu, vėliau jie yra įtraukiami į saugomą klientų duomenų bazę. Kito pirkimo parduotuvėje metu pakanka pateikti savo vardą, pavardę atsakingai parduotuvės darbuotojai.

*Pateikus kvalifikacijos dokumentus, klientams bus suteikta teisė įsigyti tik tos srities profesionalams 

Tinkami kvalifikacijos / profesijos įrodymo dokumentai:

1. Profesinio mokslo baigimo diplomo;

2. Ilgalaikių kursų baigimo pažyma / sertifikatas;

3. Neformalių mokymų baigimo dokumentas;

4. Darbo pažymėjimas;

5. Įmonės pavadinimas / individualios veiklos pažyma;

6. Verslo liudijimas su veiklos kodu 031.

*Trumpalaikių mokymų ir seminarų sertifikatai netinka.


Papildoma informacija

Jei pirkimo metu kyla neaiškumų ar nesulaukiate patvirtinimo apie prekių užsakymą, skambinkite telefonu + 370 615 90 502 (darbo dienomis 8:00–18:00 val.) arba siųskite el. laišką adresu info@proco.lt